2019.12.05 Styreperioden 2018 – 2019: Grunner til ikke å skrive under på årsmelding og regnskap.

Om jeg hadde blitt lovlig valgt som styremedlem kunne jeg uansett ikke skrive under på hverken årsmelding eller regnskap. Under følger en liste på flere punkter hvor det er mulige brudd på flere lover, eierseksjonsloven, plan og bygningsloven og personopplysningsloven.

Det er mange grunner til å ikke skrive under noen dokumenter etter styreperioden 2018 – 2019. De andre i styret var oppgitte. De ønsket selvfølgelig ikke meg i styret. De ville fortsette å ordne opp for seg selv på fellesskapets bekostning. Styreleder Terje Fachenberg forsøkte, som han også gjorde under årsmøtet i 2017 å utpeke styremedlemmer uten valg.. Jeg stoppet han og krevet valg. Da ble jeg valgt til styremedlem. Det sittende styret ble oppgitte. Hadde representanten for Boligbygg KF vært tilstede er det ikke sikkert at jeg hadde blitt valgt. Dette tyder på at representanten var «i lommen» på styret. Hevnen kom – jeg ble motarbeidet fra dag 1 og under de møtene jeg deltok på. (Les hele saken..)